Veelgestelde vragen (FAQ)

Bestellen

Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens?

Uw gegevens worden door ons gebruikt om uw bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen, deze worden door ons niet verkocht of gebruikt voor andere doeleinden dan de verbetering van onze diensten en onze website.

Zie ook ons Privacybeleid.

Kan ik als particulier bij Re5al bestellen?

Re5al levert niet aan particulieren.

Kalibreren

Waar moet ik mijn producten naartoe sturen om ze opnieuw te laten kalibreren?

U kunt uw producten opsturen naar het volgende adres:

Re5al B.V.
Meer en Duin 64b
2163 HC  Lisse

De doorlooptijd van een herkalibratie opdracht is 5 tot 8 werkdagen.
Wanneer u besluit uw producten op te sturen, zorg er dan voor dat deze goed verpakt zijn zodat ze niet beschadigd raken tijdens transport.

Ik kan niet zonder temperatuur registratie, maar mijn producten moeten wel gecertificeerd worden, wat moet ik nu doen?

Voor de verschillende draadloze IceSpy systemen hebben wij huurzenders beschikbaar.

 

Stuur een mail naar kalibratie@re5al.nl of bel naar 088-422 44 60, vermeld om welk systeem het gaat en het aantal zenders dat u wilt huren. De huurkosten per zender betreffen € 20,00 excl. btw.


Gelieve altijd uw contactgegevens en het afleveradres te vermelden voor een vlotte afwikkeling.

Kunnen mijn producten opnieuw gekalibreerd worden?

Producten kunnen opnieuw gekalibreerd worden. De geldigheid van het kalibratie rapport kunt u op het rapport terug vinden. Zodra het product opnieuw gekalibreerd dient te worden wordt u hierover op tijd door ons ingelicht.

Wat moet ik invullen bij de kalibratietemperaturen?

Mocht u gebruik willen maken van een aangepast rapport, dan kunt u 2 verschillende temperaturen invullen. Als u gebruik wilt maken van een standaard rapport is het niet nodig om 2 verschillende temperaturen in de vullen.

Voor meer informatie: Temperatuurkalibraties

Hoelang is een Kalibratie rapport geldig?

De geldigheid van het kalibratie rapport kunt u terug vinden op het rapport.

Hoeveel zenders kan ik in één keer opsturen en kunnen in één keer gekalibreerd worden?

U kunt meerdere zenders tegelijk opsturen (hier zit geen maximum aan), de door u opgestuurde zenders zullen in één keer gekalibreerd worden.

 

Kan ik een afspraak maken voor het kalibreren van de dataloggers?

In principe is het maken van een afspraak niet nodig. De doorlooptijd van een herkalibratie opdracht is 5 tot 8 werkdagen. Mocht het spoed betreffen dan kunt u contact met ons opnemen op 088 – 422 44 60 om zo alsnog een afspraak in te plannen.

Hoe weet ik dat mijn opgestuurde producten in goede orde zijn ontvangen?

Als u uw email adres vermeld op het opdrachtformulier, welke u mee dient te sturen met de te kalibreren zenders/loggers, ontvangt u van ons per email een orderbevestiging wanneer we uw aanvraag in behandeling hebben genomen.

 

IceSpy MR logger

Hoe werken de lampjes op de MR logger?

Op de MR logger vindt u 2 lampjes, een groen LED lampje en een rood LED lampje. Als het groene lampje regelmatig knippert betekent dit dat er geen alarm is geweest.

 

Wanneer alleen het rode lampje knippert is er een alarm.

 

Wanneer het groene en rode lampje tegelijk knipperen is er op dit moment geen alarm, maar er is wel een alarm geweest. Zodra u de logger uitleest ziet u vanzelf de melding van het alarm. Verwijder deze melding door de logger opnieuw te programmeren, wanneer u dit niet doet zal het rode lampje blijven knipperen.

De lampjes van mijn logger knipperen niet meer en de logger maakt geen connectie meer. Wat moet ik doen?

Wanneer er geen lampjes branden dan is de batterij leeg. De batterij van de MR logger gaat ongeveer 5 jaar mee. U kunt de logger naar ons opsturen, dan vervangen wij de batterij voor u. Het is niet mogelijk zelf de batterij te vervangen!

U kunt de logger opsturen naar het volgende adres:

Re5al B.V.
Meer en Duin 64b
2163 HC  Lisse

Klachten

Hoe kan ik een klacht indienen?

Wanneer u niet geheel tevreden bent, willen we dat natuurlijk zo snel en goed mogelijk oplossen. Bij voorkeur bespreekt u dit met uw contactpersoon van Re5al B.V.

U kunt ook schriftelijk een klacht indienen. Dit kan door een bericht te sturen aan info@re5al.nl. Vermeld hierbij de aard van de klacht, uw naam, uw firmanaam en eventueel de naam van de medewerker van Re5al B.V. met wie u contact heeft gehad.

U ontvangt hierna een ontvangstbevestiging. Binnen 3 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie van ons. Wij doen ons best om de klacht voor u zo snel mogelijk op te lossen en voor andere klanten te voorkomen.

Contact

U kunt ons zowel telefonisch als per mail bereiken op ma t/m do tussen 8:00 uur en 16:30 uur en op vrijdag tussen 08:00 – 14:30


T: +31 (0)88 422 44 60

E: info@re5al.nl

Documentaties

Documentaties, brochures en handleidingen zijn terug te vinden op onze productpagina’s.


Neem contact met ons op wanneer u benodigde informatie niet terug kunt vinden binnen de website.

Openingstijden

Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

08:00-16:30
08:00-16:30
08:00-16:30
08:00-16:30
08:00-14:30

Expeditie gesloten