Technische ondersteuning

Door middel van de TeamViewer of AnyDesk software zijn onze technische ondersteuningsmedewerkers in staat om in realtime op uw pc mee te kijken en zo problemen op afstand voor u op te lossen. Dit blijkt zeer effectief en scheelt beide partijen veel tijd.

Voordat een van onze ondersteuningsmedewerkers mee kan kijken op uw computer dient u hiervoor toestemming te verlenen. Het verlenen van toestemming gebeurt per unieke sessie. Aan het eind van de sessie wordt de verbinding met Teamviewer of AnyDesk verbroken door onze medewerker. U heeft hiernaast ook zelf de mogelijkheid om tijdens, of na afloop van de sessie de verbinding te verbreken.

“TeamViewer QuickSupport” vereist tevens geen installatie op uw computer. Dit remote-desktop-systeem staat alleen inkomende verbindingen toe.

Onze ondersteuningsmedewerkers zijn in staat om u via Teamviewer en AnyDesk eenvoudig, snel en veilig support op afstand te bieden. We begeleiden en ondersteunen u bij problemen of vragen zodat u snel weer verder kunt met uw werkzaamheden.

Bij Re5al maken onze ondersteuningsmedewerkers over het algemeen gebruik van TeamViewer QuickSupport om u ook op afstand van support te kunnen voorzien zonder benodigde installatie of administratorrechten. 

Het ook mogelijk om u op afstand van support te voorzien door middel van Anydesk. Anydesk maakt onderlinge compatibiliteit tussen verschillende besturingssystemen en versies mogelijk.

Contact met onze supportafdeling?

Heeft u een technische ondersteuning nodig? Vul de onderstaande gegevens in, wij zullen u dan zo spoedig contact opnemen om een afspraak in te plannen.

Live Demo

Ontdek zelf de mogelijkheden van ons meest geavanceerde bewakingssysteem.

Door op “LOG IN” te drukken wordt een nieuw venster geopend. Gebruik onderstaande gebruikersnaam en wachtwoord om toegang te krijgen tot de demo-omgeving.

Gebruikersnaam: Gebruikersnaam

Wachtwoord: Wachtwoord