Veel gestelde vragen

Nieuwe voucher toevoegen voor Notion Lite

 

Download de handleiding

 

LET OP!

Als u de stappen in de handleiding goed volgt, is uw voucher verlengd. Dit kunt u helaas niet terug zien in het overzicht.

Er wordt een melding gegeven als de voucher code niet klopt.

Als u bijvoorbeeld nogmaals de voucher probeert te activeren zal u de melding krijgen dat de code incorrect is, dit klopt, omdat deze dus al geaccepteerd is.

 

Kalibreren

Waar moet ik mijn producten naartoe sturen om ze opnieuw te laten kalibreren?

Naar het volgende adres:

Re5al B.V.
Meer en Duin 64b
2163 HC  Lisse

U bent uw product 5 a 7 werkdagen kwijt en we raden aan het product degelijk te verpakken om te voorkomen dat het tijdens het vervoer beschadigd.

Ik kan niet zonder temperatuur registratie, maar mijn producten moeten wel gecertificeerd worden, wat moet ik nu doen?

U kunt contact met ons opnemen en vragen om een huurlogger, deze sturen we dan op en kunt u tijdelijk gebruiken.

Kunnen producten opnieuw gekalibreerd worden?

De geldigheid van het kalibratie rapport kunt u op het rapport terug vinden. Zodra het product opnieuw gekalibreerd moet worden wordt u hierover op tijd door ons bericht.

Wat moet ik invullen bij de temperaturen voor de kalibratie?

Als u gebruik wilt maken van een aangepast rapport kunt u 2 verschillende temperaturen invullen. Als u gebruik wilt maken van een standaard rapport is het niet nodig om 2 verschillende temperaturen in de vullen. Voor meer informatie: Kalibratie

Hoe lang is een Kalibratie rapport geldig?

De geldigheid van het kalibratie rapport kunt u terug vinden op het rapport.

Hoeveel zenders kan ik in één keer opsturen en kunnen in één keer gekalibreerd worden?

U kunt meerdere zenders tegelijk opsturen (hier zit geen maximum aan), deze zullen in één keer gekalibreerd worden.

Kan ik een afspraak maken voor het kalibreren van de loggers?

Nee dit is niet nodig, u kunt de loggers naar ons toesturen. Zorg echter wel dat de loggers beschermd opgestuurd worden, zodat ze niet beschadigd raken tijdens transport.

Hoe weet ik dat mijn producten zijn ontvangen voor de kalibratie?

Als u uw email adres vermeld op het retourformulier of begeleidend schrijven ontvangt u van ons per email een orderbevestiging wanneer we uw aanvraag in benadeling hebben genomen.

IceSpy MR logger

Hoe werken de lampjes op de MR logger?

Op de MR logger vindt u 2 lampjes, een groen LED lampje en een rood LED lampje. Als het groene lampje regelmatig knippert betekent dit dat er geen alarm is geweest.

Als alleen het rode lampje knippert is er een alarm.

Als het groene en rode lampje tegelijk knipperen is er op dit moment geen alarm, maar er is wel een alarm geweest. Als u dan de logger uitleest ziet u vanzelf de melding van het alarm. Verwijder deze melding wel door de logger opnieuw te programmeren anders blijft het rode lampje knipperen.

Als er geen lampjes branden dan is de batterij leeg. De batterij van de MR logger gaat ongeveer 5 jaar mee. U kunt de logger dan opsturen, dan vervangen wij de batterij. Het is niet mogelijk zelf de batterij te vervangen!

Kan ik zelf de batterij vervangen?

Nee dit kan niet, u kunt de logger opsturen, dan vervangen wij de batterij voor u.

De lampjes van mijn logger knipperen niet meer en de logger maakt geen connectie meer, dan is de batterij leeg en moet deze vervangen worden. Waar moet ik het naartoe sturen?

U kunt de logger opsturen naar het volgende adres:

Re5al B.V.
Meer en Duin 64b
2163 HC  Lisse

Als u uw email adres vermeld op het retourformulier of begeleidend schrijven, ontvangt u van ons per email een bevestiging wanneer we u aanvraag in behandeling hebben genomen,