Voordat een van onze ondersteuningsmedewerkers mee kan kijken op uw computer dient u hiervoor toestemming te verlenen. Het verlenen van toestemming gebeurt per unieke sessie. Aan het eind van de sessie wordt de verbinding met Teamviewer of AnyDesk verbroken door onze medewerker. U heeft hiernaast ook zelf de mogelijkheid om tijdens, of na afloop van de sessie de verbinding te verbreken.
“TeamViewer QuickSupport” vereist tevens geen installatie op uw computer. Dit remote-desktop-systeem staat alleen inkomende verbindingen toe.
Onze ondersteuningsmedewerkers zijn in staat om u via Teamviewer en AnyDesk eenvoudig, snel en veilig support op afstand te bieden. We begeleiden en ondersteunen u bij problemen of vragen zodat u snel weer verder kunt met uw werkzaamheden.
Bij Re5al maken onze ondersteuningsmedewerkers over het algemeen gebruik van TeamViewer QuickSupport om u ook op afstand van support te kunnen voorzien zonder benodigde installatie of administratorrechten.
Het ook mogelijk om u op afstand van support te voorzien door middel van Anydesk. Anydesk maakt onderlinge compatibiliteit tussen verschillende besturingssystemen en versies mogelijk.
Heeft u een technische ondersteuning nodig? Vul de onderstaande gegevens in, wij zullen u dan zo spoedig contact opnemen om een afspraak in te plannen.